Veckan som gått

Min fina Jippa

Den här veckan har gått så himla fort! Jag har nu börjat praktisera i Uppsala på en annan Klinik och det är toppen kul! När jag kommer hem på kvällarna är jag så trött så då äter jag bara lite och sen i säng för att orka upp nästa morgon. I tisdags sov jag kvar i u-sala och det var jätte skönt. Jag kan då sova en timme till på morgonen, vilket känns som en jätte vinst! Tokigt men sant.

Idag åkte jag för bi praktiken i Ö-hus för att hämt upp mitt kursmaterial inför C15 kursen som jag skall gå om ett par veckor. Det skall bli jätte kul!

I helgen var jag i Hudiksvall och hälsade på lite vänner. Det var kul att komma upp, jag hoppas inte det dröjer innan nästa gång! Men vi får se hur tiden räcker till. 

Nej hörni nu är det dags att lägg ner huvudet om man skall orka upp imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0