Snart är 2009 slut




Jag har funderat lite över vad detta årsskifte betyder för mig. Och jag tror inte att det betyder något speciellt. Naturligtvis hoppas jag att 2010 skall bli något speciellt, extra och superbra jämte de andra åren. Som vanligt har jag massor med planer för det nya året. Vi får se hur mycket vi hinner med. Många av mina planer handlar om hundarna, otippat va? Ni som känner mig vet ju redan hur fördelningen brukar se ut. Av alla aktiviter består ungefär 80% hund och ungefär 20% av övrigt så som semester, bio mm. Men det funkar och det är det viktigaste.

Bilden föreställer lilla Doris endast två veckor gammal. Nu är hon betydligt större. I nästa vecka kommer hon hit till oss och då skall vi ta lite nya bilder på lilltjejen som nu är en stor tjej!

Det nya året skall firas hemma i lugn och ro med gott sällskap. Min vän Therese och hennes kille Roy kommer över. Jag tror att det blir jätte trevligt! Det brukar bli det. Till tolvslaget har jag köpt rosa champange. Det var en jätte fin flaska, så jag kunde inte låta bli. Dyr var den också så jag hoppas den är god. Antagligen inte men vad gör man inte för att få dricka champange vid tolvslaget? Hur som helt, hoppas ni allihopa får en trevlig nyårsafton! Jag önskar er alla ett Gott Nytt År och ett strålande 2010!



Kommentarer
Emelie Sellmander

Gott nytt år på dig!!!



2009-12-31 @ 00:10:10
URL: http://ludwig2008.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0