Allmän uppdatering



Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag ska inte säga att jag inte har tid för det har jag men det har inte blivit av bara. Jag hoppas bloggmotivationen kommer tillbaka!

Bilderna fick jag på mailen här om dagen från lilla Tim (tidigare Agaton) och hans nya familj. Han bor nu mera hos Marit Johansson i Östervåla.

I nästa vecka åker jag hem för att stanna hemma tills början på november. Det ska bli skönt att få hinna umgås med alla igen. Bara träffas utan att behöva tänka på vad man ska packa eller hur många timmar det är kvar tills båten går.

Gud vad jag saknar er där hemma! Det ska bli jätte kul att hinna träffa alla vänner igen. Massa hundträning kommer det bli oxå, förhoppningsvis även några viltspår om jag får tag på klöv villsäga.

Nej nu lär jag plugga lite!

Hare gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0