Måndag och ny vecka!

Ja nu är det ny vecka igen! Känns skönt att det nu bara är 6 veckor kvar tills jag får åka hem till sverige igen! Även om jag har det bra här så längtar jag efter alla där hemma så klart!

Helgen har varit lugn. Vi har mest kollat på film, jag tränade lite med Jippan, gick någon promenad mm. Inget speciellt. Datasalen var låst så vi kunde inte sitta där heller.

Här kommer lite bilder på skolans djur. Geten Elton går i grimma då vi skulle ta med honom ner till klininken och väga honom inför avmaskning.
En av skolans getter -EltonSkolans får


Hare gott!



Kommentarer
Jessica

va härligt! får du ha med dej hundarna på elevhemmet? går allt bra?

2009-09-01 @ 15:05:34
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0