Nya bilder på grabbarna!

TimAslan


Tim 10 månader                                      Aslan 10 månader


 Timpen
                   Svingelskogen's All The Way -Tim, 10 månader gammal

Igår var vi till klubben och tränade lite agility Aslan och jag. Dit kom även Tim Aslans kullborsa. Det var jätte kul att träffa honom igen. Han är så fin. Vilken arbetslust han hade, jätte kul att se. Tack Marit med familj. Ni gör ett toppen jobb med honom!

Det blev inga bilder från själva agility tyvärr det hanns inte med. Men men det blir väl en annan gång.

Det har gått ett tag sedan jag skrev här nu. Det har hänt mycket under den tiden men jag orkar inte dra upp allt igen. Det är en sådan lång i historia. Jag är hemma i Sverige igen ialla fall. Det är jätte skönt.



Kommentarer
Pekka

Snygg Tim är :)

2010-04-29 @ 01:01:52
URL: http://tricolour.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0