Städa, städa, städa!

Japp det är vad jag gör just nu. Ute faller regnet från en grå himmel och det är kallt och dysrtert. Så idag är en toppen dag för att städa och sen mysa i soffan framför en film. En prommis med hunden skall naturligtvis också hinnas med! 

Igår var Johan och jag in till gävle en sväng. Först åt vi middag på max. Låter inte så exklusivt men jag älskar deras Delifresh Low carb hamburgare. Den är så god! Eter det åkte vi till Jula och shoppade lite smått. EN sväng blev det även på Citygross. Nu började det närma sig tidsmässigt men ändå var det en timme kvar innan bion skulle börja så vi satte oss på ett café och tog oss en fika. Jätte mysigt! Härligt att vi kommer iväg och gör något utöver vardagen. Det behövs verkligen nu med allt som är runt i kring oss med flytt, skola, jobb mm.

Nej hörni nu måste jag fortsätta städa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0