Back to Kimito



Oj va länge sen jag skrev nu. Mycket har hänt sedan sist. På gott och ont naturligtvis men så är det väl med allt. Badrumet är nu färdigt, det blev jätte fint. Skönt att kunna använda sin egen toa igen.

JUst nu har jag tagit en paus i mitt packande. Imorgon kväll går båten jag tillbaka till Kimito igen och som vanligt är det mycket som skall packas. Men det känns ganska bra ändå att åka tillbaka. Det har gått många månader sedan vi åkte därifrån nu. Då var Jippie med oss. 

Aslan utvecklas jätte fint och är väldigt lovande både utseende mässigt och tävlingsmässigt. Så jag hoppas att vi tillsammans kan upptäcka de tävlingsmarkerna som jag och Jippie aldrig fick chans att upptäcka tillsamans. Det visar sig nog.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0