Söndagmorron


God morgon alla glada!

Hoppas ni sovit gott i natt. Här är det fortfarande oväder. Det ser tyvärr inte ut att lätta under dagen heller. Men men det är bra att njuta av det hela. Igår kväll bakade jag bröd som blev jätte gott. Tänk vilken skillnade det är på köpebröd och egen händigt bakat bröd.

Innan bröd baket var vi iväg till gymmet en sväng. Det är skönt att röra på sig. Idag är gymmet stängt så jag ser fram emot morgon dagen då det är öppet igen. Imorgon sprelar Sverige hockey mot Finland, hoppas det går vägen för sverige! Vi är ett gäng här på skolan som skall titta tillsammans, dock är det bara jag och Kristin som är svenskar så jag hoppas vi vinner. Matchen börjar kl 07.00 finsk tid allt 06.00 hemma. Ja ja det är ju bara ett spel.

Idag skall jag ta mig i kragen och plugga lite. Jag har inte så ycket att göra men ändå lite som som ligger och väntar på att bli gjort.

Nu kurrar det i magen. Dags för lite havregrynsgröt.

Hej svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0