Om livet i Fors

Hej Allesammans!


Hoppas allt är bra med er. Igår så skrev ju jag att jag kände mig piggare. Senare på kvällen vände det igen och nu är jag hemma i dag också. Men imorgon skall jag iväg och praktisera. Det skall bli kul att komma till kliniken igen.

Som ni kankse ser har jag bytt lite design här på bloggen. Jag tycket att det var dags för förändring. Visst blev det fint?

Nu är det två dagar kvar tills vovven kommer. Jätte mysigt skall det bli att ha en egen hund igen. I skrivande stund har ag fullt upp med att fundera över alla övningar som vi skall göra. Vad vi som team skall ha för mål på tävlingsfronten. Än har vi inte kommit så långt. Eter som han är så ung så är det mest grundträning det handlar om. Jag hoppas mycket på den här hunden. Så det skall bli spännande att se vad som blir av honom framöver. Den som lever får se.

Idag skall jag städa lite här hemma. Eftersom hela familjen i strort sätt har varit sjuka nu i ett par dagar så behövs det verkligen. Så det blir till att ta sig en sväng om med både dammsugaren och moppen.

Vare dag gå jag in på vissa  bloggar och läser. Några favorit bliggar som jag har är:

- Emma Englund. Bonde fru, gift med Magnus som var med i Bonde söker fru 2008. Väntar bebis när som helst.
metrobloggen.se/bondebrud

- MammaMelissa. Ung mamma med trebarn var av två är änglar. Väldigt duktig på att skriva. mammamelissa.blogg.se

- Stina-Lee. Ung mamma som skriver om livet med sin lilla dotter. Mysig blogg.
http://stinalee.se/

Sen har vi ju några hundbloggar naturligtvis :)

- Monika på kennel Mountjoy. Jippies uppfödare.
http://mountjoy-kennel.blogspot.com/

-Kerstin på Kennel Kvistagrans. Har en kull som är halv syskon med min A-kull.
www.kvistagrans.com

- Min kompis Rebecca. Skriver om livet med sina hundar, Billy och Peppe.
http://tricolour.blogg.se/


Kika gärna in på någon av länkarna. Helt klart värda ett besök i mina ögon.

Ha det gott!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0