Sista dagen på jullovet

Hej Allesammans!

Hoppas allt är bra med er alla. Min helg har varit full med jobb. Det har varit jätte kul att få jobba lite igen. Imorgon återgår vi till varadagen och praktiken i Uppsala då jullovet tar slut idag. Det är blandade känslor över det så klart.

När jag loggade in här nyss så såg jag att jag fått en annonym komentar. Väldigt fina ord hade den personen skrivit och det tackar jag för. Men jag måste säga att det är väldigt svårt för mig att kontakta någon som är annonym. Vill man att jag skall på något sätt att jag skall ge respons till någon specifik så bör man lämna namn och gärna länk där jag kan lämna min respons. Anonyma kommentarer kommer inte att publiceras i fortsättningen.

Eftersom läget är som det är så kommer jag antagligen inte blogga så mycket ett tag fram över. Men kika gärna in. Lusten finns inte just nu helt enkelt. 

Hare bra gott folk!


Kommentarer
Thezzan

Ops, känner mig skyldig, men gud, borde du förstå att de e jag, hur många andra förvirrade dementa finns de att välja på? Antar att alla ska veta att de är jag ändå,hahha. Kram på dig iaf! Bio nästa helg btw?

2010-01-11 @ 11:57:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0