Resa till Ljusdal

De senaste dagarna har jag och Aslan tillbringat i Ljusdal hos Gunnel & CO. Det var väldigt trevligt! Att komma tillbaka till Ljusdal var kul. Tänk att det snart gått två år sedan vi slutade där och vi splitrades för att ge oss ut på egna äventyr. Några kända ansikten såg man på skolan. Betydligt fler som man inte kände igen.
Bilder från Ljusdals resan kommer.

Aslan ligger här och sover på golvet. Han är bra trött nu. På vägen hem var vi förbi Rebecca och Robin med hundar, vilket var bra kul tycket han. När vi kom hem så bar jag in måsen som jag fick av Arne idag. De tyckte Aslan var jätte spännande. Imorgon skall vi appotera lite tänkte jag. det va kul att se hans intresse för måsen! Till hösten hoppas jag att vi kommer kunna gå en kurs innom jakten. Det vore jätte roligt.

Tack för alla kommentarer som kommit både på bloggen och utanför bloggen, angående mitt förra inlägg.

Nu ska jag hoppa in i en dusch innan det är dags att sova.



Kommentarer
Lovisa

Gillar om det du skrivit! Mysigt att se lite prima grejer och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-12-01 @ 08:36:18
URL: http://jade.se/paketresor/bali


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0