Välkommen sommaren!


                                                                   Eddie - Aslans pappa

Mellan rummen mellan inläggen blir bara längre och längre. Jag tänker ofta att jag skall skriva ett inlägg men jag kommer mig inte för. Jag känner att jag i varje inlägg bara klagar över olika saker. Hur kul kan det vara att läsa om sådant? Jag har så mycket att vara glad över!

På jobbet börjar det kännas bättre nu iallafall. Det känns skönt. Nu är dessutom sommaren här vilket känns toppen! Igår tog Aslan och jag premär doppet. Det var kallt men väldigt väldigt uppfriskande :) Vi hade ganska roligt där i vattnet tillsammans. Han är verkligen en toppen hund.

Nu ikväll var vi hem till Johans föräldrar och åt middag. Där bjöds det på grillat, som i mina ögon är riktigt sommrigt!

 Nästa helg åker vi på kryssning till Riga. Det skall bli kul. Nu i veckan skall jag tömma minneskoten och ladda batterierna för jag misstänker att det kommer bli en hel del fotograferande där.

Jag borde gå och lägga mig nu. Idag har jag jobbat och imorgon blir det samma sak. På tisdag är jag ledig. Det skall bli skönt!

Ha det gott mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0