En trygg plats


                Aslan på en av hans favorit platser

För ett par dagar sedan besökte jag en plats där jag tidigare i mitt liv känt mig trygg. En plats där jag kunnat ladda mina batterier och fundera över saker som händer här i livet. Nu när jag åter vände dit var det tio år sedan jag sist gick på de stigarna och njöt av naturen. Det kändes lite sorgligt att vara tillbaka då jag visste att det bara var tillfälligt. Att jag inte skulle få stanna där på den trygga platsen. Att jag inte längre hörde dit. Jag kommer alltid kunna åka dit och besöka den platsen men jag tror att det nu är dags för andra platser att ta vid. Precis som kapitel i en bok. Den här platsen är en av mina favorit kapitel i min plats bok.

Idag skall jag besöka en annan plats som ligger lite mer i tiden. I min tid.

Ha det gott allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0