Torsdagstankar



Drömmaren innom mig har vaknat och därmed drömmen om Gotland!


Hejsan svejsan på er Världens bästa läsare!

Hoppas ni haft ett par bra dagar och att ni inte saknat min uppdatering allt för mycket. Allt vore mycket lättare om jag kunde skicka inlägg fårn mobilen MEN jag vet int ehur man gör...Kanske Johan kan hjälpa mig?

Igår var jag på möte i Tierp och innan dess åkte jag till min mamma och hälsade på dem en stund. Det blir så sällan nu när jag inte har någon bil. Men men det lösera sig nog sinnom tid.

Det är något konstigt som händer just nu i min kropp. Jag mår bra men något är annorlunda. Benen skakar, det är precis som att något bubblar i hela mig. Vad är det då för fel? Hm, kan det vara att jag glömde ta min vitamintabletter för ett par dagar? Jag har ju inte motionerat mer än vanligt och inget annat speciellt heller. Jaja det kanske återgår till det normala igen vem vet.

Idag skall jag och vovvan röja här hemma. Antagaligen kommer vi gå en sväng eller två oxå i det mulna vädret.

Jag hoppas att ni får en bra torsdag (gud villken lust jag hade att skriva måndag, är man virrig eller vad? Haha!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0