Villa Antinori

 
Montecatini Alto

Hej mina vänner!

Hur har ni det där ute? Jag vet att några av er har det bra och några av er har det lite jobbigt just nu. Ni vet vilka ni är och hör av er om ni vill prata eller bara umgås en stund. Mina fina vänner, som funnits där för mig nu när jag haft det jobbigt.

Jag kommer flytta till den stora huvudstaden innom en vecka. Jag har fått en provanställning på ett djursjukhus där. Det kommer bli jätte jätte kul! Just nu är det mycket känslor i omlopp. Oro, glädje och nervösitet är nog de som dominerar mestadels. MEN det kommer bli toppen! Det är lite svårt att sätta ord på tankar och känslor kring flytten just nu men det kommer väl senare antar jag.

Nu sitter jag och njuter av ett glas Villa Antinori. Första gången jag drack de vinet var i Montecatini sommaren 2009. Jag minns den resan så väl. God mat, underbart sällskap, vackra vyer och fantastiska viner. Helt underbart!

Ha det gott mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0