Tisdagstankar


Te och rostat bröd med rökt kalkon

God morgon världen!

Jag är hemma och tråkar. Näzzla tycker att jag e dötrist och tycker att vi skall hitta på något. Hon kommer med leksaker, skor, andra saker som hon hittat på golvet och tycker att vi skall leka med de sakerna hon har med sig. Jag tar i från henne saken och tackar för att hon kom med dom. När jag gör detta ger hon sig genast ut på jakt efter något nytt att lämna till mig. Så kan vi hålla på jätte länge. 

Idag hoppas jag på att kunna få lite ordning här hemma. Misstänker dock att jag kommer ta mig vatten över huvudet om jag säger att det ska bli lite mer ordning här hemma. Koppen orkar typ ingenting och värken tar kål på mig men huvudet är som vanligt. Jag kan nog påstå att jag behöver lite hjärngympa. Jag skall se vad jag kan hitta på. Igår fick jag fatt i lite ljudböcker och lite cdskivor. Jag skall rota igenom kassen idag tänkte jag och kolla om jag hittar något trevligt. Tack Mona för kassen!

Det nya brödet vi har köpt (LCHF-bröd) går även att rosta. Gud va gott det var med rostat bröd till frukost. Det ända som saknades var en klick marmelad, mm va gott!

Jag hoppas på att kika in senare och lägga in bilderna från i helgen. Lovar inget!

Ha en trevlig tisdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0