Frustration och ångest

Hej mina vänner!

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva. Dagen idag har varit väldigt upp och ned. När jag for till jobbet gjorde jag det med en posetiv känsla innom mig. Solen sken och jag var ganska så posetiv. Men så kommer det över mig, all ångest och frustration. Precis som en våg sköljer in över en solig sandstrand så kommer ångesten och frustrationen över mig och blöter ned den sand som just var torr och jag gråter floder. Varför går inte allt detta elände över någon gång? en klok människa sa till mig att man måste tro att det är någon mening när sådan saker händer. Jag vill så gärna tro på hennes ord men jag ser lixom inte meningen.

Jag försöker hålla mig igång och göra saker jag tycker om för att inte deppa ihop men det börjar bli svårt. Jag försöker ta mig an små projekt. Idag har jag planterat ut våra pelagoner ihopp om att de skall trivas bättre ute. Tre av fyra pelagoner hade knoppar eller stod redan i blom. Jag triv ute i naturen och kommer skana våra trädgård när vi flyttar.

Jag finner nästan inte ord på hur jag mår. Jag har som tappat bort mig själv i detta stora stora hav av känslor. Någon gång trodde jag väl tårarna skulle ta slut men det verkar finnas mång många kvar.

Sinnomtid blir det nog bättre. Hoppas jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0