Long time no see



 
Lilla S

Hej mina vänner!

Nu har tiden sprungit ifrån mig igen. Mycket har hänt sen sist. Vad som hänt kan jag dock inte riktigt sätta fingret på men jag vet att det hänt en hel del.

Jag funderar ofta på framtiden. Hur vill jag leva min framtid? Det är en mycket stor fråga som jag idag inte har något svar på. Hur vet man vad man egentligen vill?

Annars flyter väl livet på som vanligt. Jag går till jobbet och gör mitt. Jag fösvinner i stadens aldrig sinande ström av ljud och ljus. Längtan hem till skogen och lägdena försöker jag döva så gott det går. Det är alltid lika svårt att åka tillbaka till stan när jag varit uppe ett par dagar. Jag verkligen njuter när jag får vara där. Bara en sån enkel sak som att det enda ljud som hörs när man är ute och går är ljudet från mina egna steg. Den friheten som finns där uppe saknar jag oxå. Här är man så många fler på samma yta. Det känns liksom trångt även om man inte är så många ute just då. En dag skall jag flytta ut på landet igen.

Ja en positiv händelse  som hänt sen sist är mitt senaste tillskott, Lilla S. Mer om henne kommer.

Kram!


Kommentarer
Anonym

Ring mig så skall jag visa dig härliga promenadslingor där du kan vara ensam och det är tyst och lugnt. Härliga skogar reletivt nära där du bor. Kram

2011-11-07 @ 15:11:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0