Stockholmare på riktigt!

Från och med den 1 December 2011 är jag skriven i Stockholm. På gott och på ont. Mest gott hoppas jag naturligtvis. Kanske kan jag skapa mig ett liv där nere, jag hoppas det. Jag vill börja om på ny kula och förhoppningsvis hitta en ny tro på livet och mäskligheten. Tanken är väl den att jag skall upptäcka staden tillsammans med mina hundar och min kamera när jag inte jobbar. Förhoppningsvis kommer ni få se många bilder här på bloggen allt efter min resa tar fart och jag blir mer och mer berest innom stadens gator, parker, hopp och drömmar.

Det är så svårt att släppa taget om livet här hemma. Jag hoppas jag kommer kunna känna mig hemma i stan så att jag slipper längta bort hela tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0