Äntligen fredag!





Då var det helg igen! Jag vet inte rikigt hur jag skall få till allting just nu. Det är ganska mycket som vi skall göra i skolan nu. Det är väl bäst att försöka koma igång ordentligt i helgen så man slipper ah det släpandes.

Igår kväll var jag och Jippie ute och kastade lite dummies här ute på ett fält. Bilden togs däremot när vi startade på grundprov förra året.

Annars känns det ganska bra att det är helg. Det skall bli skönt att få sova imorgon. Och på måndag är det ju ny vecka och då är det bara 4 veckor kvar tills jag kommer hem! Gissa om jag längtar!

Idag har vi försökt fixa internet igen. Vi har försökt få internet till internatet via skolan vilket skall funka men det gör det inte. Så då bestämde vi oss för att kolla nere på byn om det fanns några mobila bredband som man kunde köpa och använda. Visst fanns det mobila bredband men då måste man ha ett finskt personnummer för att kunna teckna! Jaha då var vi tillbaka på noll igen då. Jag hoppas att den där mannen som hade hand om vårat ärende kommer på någon bra lösning, annars blir det 4 långa veckor här i finland!

Nej nu måste jag nog plugga lite igen. Det är snart dags att börja med middagen. Ikväll skall Krista och jag äta tacos tillsammans, det skall bli gott!

Hare gott och hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0