Förändringar i livet




Nu har tiden runnit iväg igen. Men den här gången orkar jag inte förklara mig. De senaste dagarna har det hänt saker som förändrat mitt liv för alltid. Tänkt att man helt plötsligt inte orkar bry sig om att ifrågasätta längre utan bara hänger sig åt livet och låter sig flyta med i strömmen. Just nu är det enklast så. Mer än så kommer jag inte säga här och nu.

Lilla Doris är nu hemma. Bilder på henne kommer för hoppningsvis. All min lust och ork är för tillfället försvunnen och tyvärr så tror jag att den kommer lysa med sin frånvaro ett tag fram över. Tråkigt men sant. Om ett tag kommer ni förstå vad jag menar. Just nu finns det inte ork till att förklara något över huvudtaget. Men det kommer en förklaring till er som är berörda.

Ha det gott allesammans.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0