Idag är det min dag!

                                                        Passli

                                                                     Min fina Trassel

Idag är ingen vanlig dag, idag är det min födelsedag :) När jag var mindre räknade jag dagarna till min födelsedag med start första januari varje år. I år var det annorlunda, det slog mig först i förra veckan att jag snart fyller år. Man kanske börjar bli vuxen? Ja jag vet inte. Något som jag där emot vet är att jag klarade körtkortet igår! Gissa om jag är stolt. Jag har drömt om bilar och korsningar hela natten. Framförallt spanska svängen på vägen mot Västerås. Mina kära vänner i Norberg vet vad jag snackar om. 

Idag ska jag få köra Johans bil förförsta gången. Igår när han hämtade mig vid tåget frågade han om jag ville köra men jag var för trött så vi tar det idag i stället. Det ska bli kul. 

Nej nu ska jag gå och göra mig lite frukost. Ha det bra gott folk! 



Kommentarer
Jossi

Grattis på 21 års dagen :) Och grattis till körkortet :)

2010-03-18 @ 12:50:01
Virre

Dubbel Grattis till dig vännen! Nu får du ta o komma upp till Ljusdal snart tycker jag ;) Så jag får träffa dig o din vackra vovve! Ha en bra födelsedag! Pussar från mig och Arracsson

2010-03-18 @ 14:15:32
pekka

grattis igen :)

2010-03-20 @ 14:30:30
URL: http://tricolour.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0