Stressen inför ett val

Ibalnd kommer man till sitvationer här i livet som man kanske önskar att man kunde slippa. Jag är i en sådan situvation nu. Pressen och stressen är just nu total. Att inte få sova ordentligt och dessutom äta förlite gör att man mår inge vidare. Men imorgon är det över förhoppningsvis. Annars är det bara att ta nya tag. Jag vet ju att det inte blir någe bättre av att vara nervös men lik förbannat går det ändå inte att undervika. När jag väl befinner mig där vet jag att jag kommer klara av det. Men endå tvivlar jag.  Varför vet jag inte.

Lite konstigt inlägg kan man kanske tycka. Men så e det ibland. Ha det bra gott folk. Nu ska jag springa vidare och förhoppningsvis hinna äta något innan nästa lektion.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0