Fixar fredag!

   

Idag är det fredag det känns skönt. Nu skall Johan och jag få vara tillsammans i två dagar i rad. Det är inte ofta det händer. Ofta på helgerna jobbar jag eller så är jag iväg på nått med hundarna eller någon kompis. Men nu är jag sjukskriven så nu skall jag ta det lugnt och bara vila.

Idag skall jag pyssla lite här hemma. Det är mycket som inte har hunnits med sedan vi flyttade in för en månad sedan. Lite gardiner skall upp och lite tavlor mm. Vi får väl se hur mycket jag hinner. Det brukar ju kunna bli mindre än vad man tror trotts allt. En uppdatering kommer om jag hittat min pocketkamera i bland kartongerna.

Annars får ni ha det så gott allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0