Torsdagstankar

  


Hej kära vänner!

Jag tänker varje dag att jag skall skriva ett par rader och nu fick jag lite tid över innan jag skall fara till jobbet. Idag är det Torsdag näst sista dagen på min arbetsvecka. Förkylningen har börjat ta ett allt hårdare grepp om mig. Idag önskar jag att det vore helg så att jag kunnat ligga kvar i sängen och krya på mig. Nu är det bara två dagar kvar sen är det helg. I helgen har vi inget inplanerat så vi blir nog hemma och tar det lugnt.

Annars är livet ganska bra just nu. Ljust kommer tillbaka och all grönska börjar slå ut. Just nu njuter jag så mycket av livet att jag inte orkar orora mig lika mycket om jobb och den kommande flytten. Det löser sig alltid!

För att späpå sommar känslorna lite extra så lägger jag upp två bilder från i helgen när vi var till gräsö.

Hoppas ni får en trevlig Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0