Oro i kroppen

Hej mina vänner!

Hoppas allt är bra med er och era nära. Här hos oss har lungnet och stillheten infunnit sig efter en lite kortare arbetsvecka. Nu sitter jag här i köket framför kaminen och bara njuter av att vara ledig. Snart kommer jag väl gå i säng antar jag om jag känner mig själv rätt!

Imorgon är dagen med stort D. Ända sen jag fick den här tiden på sjukhuset har jag varit nervös men alrig så mycket som idag. Imorgon skall vi in till Uppsala för att jag skall genomföra en Gastroskopi. Kanske kommer vi nu finna grunderna till min magkatarr. Vi håller tummarna för att de hittar något.

Nej nu måste jag försöka lägga tankarna på morgondagens besök åt sidan för en stund.

Hoppas ni haft en trevlig torsdag!

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0