Tankar om tystnaden

Hej hej bloggen!

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett par rader här. Som vanligt har livet gått vidare óch jag med det. Jag har mött nya människor. Nya dörrar har öppnats och vissa har stängts. Så som livet oftast är med andra ord. 

Livet i stor stad som stockholm skämmer mig lite. Jag känner mig lite missplaserad bland alla dessa människor, i allt detta myller av ljud och rörelse. Men det är en tid i livet och drömmen om livet på landet igen gör nog att jag orkar och vill kämpa vidare. En vacker dag kommer jag stå där på min plats på jorden och se tillbaka på livet med ett leende på mina läppar, nöjd över vad jag åstakommit.

Just nu sitter jag hemma hos j i söderfors och njuter. På vägen hit idag så stannade jag på vägen, klev ur bilen och bara lyssnade på tystnaden. Vilket underbart ljud. Om tystnad nu är ett ljud..

Ha det gott allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0