Fredag - Söndag

Nu har det varit ett par dagar då jag inte har hunnit öppna datorn ens. Men nu är vi hemma igen och tiden finns igen.

I fredags var jag på ett dagis och jobbade. Jag fick vara på småbarnsavdelningen så det blev mycket mys och gos men även en hel del blöjbyten. Det sista är ju inte något som berör mig särskilt illa, större blöjer med större lass i har man ju bytt. När jag kom hem på kvällen var jag bra slut kan jag säga. Men det vara bara att ladda om baterierna och swifta om för att fara vidare mot Tierp där vi skulle på middag. Jätte trevligt var det med massor av trevliga människor. Vi for ganska tidigt dock då jag var super trött. Vi kom hem vid halv tio och sen sov jag.

Lördagen började halv åtta på morgonen. Promenad med vovven lite frukost och annat pyssel här hemma. Vid lunch packade jag åt mig och Näzzla. Vi skulle sova hos min mamma tills idag. På kvällen beställde jag och Johan pizza till oss och mina småsyskon. Resten av kvällen tillbringades i tvsoffan framför Melodifestivalen. När det var slut somnade jag och barnen gott.

Idag har jag och Näzzla åkt lite skidor i det fina vädret. Efter det har Johan och jag varit på Lunch hos Johans morfar och hans sambo Gudrun. Där fick vi god mat och hade det jätte trevligt. Det är alldeles för sällan vi träffar dessa människor.
Nu är vi hemma och slappar. Jag har tvättat en maskin och slängt igång diskmaskin men nu tänker jag ta kväller. En promenad med vovven skall nog gå bra.

Hoppas eran helg varit bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0