"Med sikte på 10:an"


Min nya bibel!


Näzzlas individtest

God morgon på er!

Här sitter jag och dricker mitt morgon te innan det är dags att ge sig av. Igår flög lite lydnadsinspiration i mig och jag rotade fram "Med sikte på 10:an". När jag gjorde det kom jag på att jag köpte ju faktiskt en övningsbok som hörde till förra vintern. Igår öppnade jag den och började göra "individtestet" på Näzzla. Jag tror att den här övningsboken är väldigt bra. Den delar upp alla moment i småbitar villket gör att det blir svårare att ha brått fram än när man tränar "fritt". Jag har så dåligt med tålamod när det gäller att lära in så jag går gärna lite för snabbt tillväga. Men nu har jag bestämt mig, vi skall ta allt i den ordning det kommer jag och Näzzla. Vi kommer nog inte vara startklara i år men kanske till nästa sommar?

Jaja hur som helst vill jag önska er en trevlig dag och jag hoppas ni får en bra vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0