Morgon stund har guld i mun

Det finns inget som är så underbart som när man stige upp på morgonen och alla andra (Johan i det här fallet) sover. Det är så mysigt att tända en brasa för att sen klä på sig och gå en stund med vovvarna genom ett sovande samhälle. Nu börjarjar folk vakna i husen här i kring och en ny dag tar fart.

Idag åker Johan till Västerås och hälsar på lite kompisar från när han gick på högskolan där. Kul att han kommer iväg! Senast han var där var för två år sedan när vi hälsade på Aslan som bodde där. Då sov vi även på hotell och hade det jätte mysigt. Västerås är en mysig stad. Skall jag flytta till stan skulle jag nog välja Vsterås om jag fick välja helt fritt. Eller kanske Visby, jag vet inte.

Tessan och Lisa kommer hit idag och gör mig sällskap när Johan är borta. Idag skall jag försöka att inte tvätta någon maskin alls. Vi får väl se hur det går med det.

Nu piper mickron och min frukost är klar.

Ha en bra lördag allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0