Nya vänner vid min sida

 

Våran fina Näzzla

Jag har två nya vänner vid min sida som jag skulle vilja presentera för er. De två är något som kan ses som "lyx" i livet men för mig är de nästan ett måste. Båda kommer ifrån Uppsala.

Igår var vi in till Uppsala. Hade vi inte haft en avtalad tid just igår kanske vi hade åkt en annan dag. Det var mycket dåligt väglag och jag är väldigt glad över att det var Johan som körde både dit och hem.

Väl framme i Uppsala mötte jag den första nya vännen i Funbo hemma hos Elizabeth. Jag följde med Elizabeth in i deras hus. Där inne mötte jag ett helt underbart springer gäng. Johan åkte in till stan en sväng innan han kom tillbaka. Jag hade en jätte trevlig stund hos Elizabeth. Johan kom in en stund innan det var dags att åka hemåt igen. När vi for hemmåt hade vi en till passagerare i bilen. En liten Näzzla. Så söt och så underbar. Nu hörs ljudet av hundtassar igen här hemma och allt är i sin ordning.

Min andra nya vän är en pressent från Johan. När han var inne i stan så köpte han en ny Handsfree åt mig. Den gamla har det blivit glapp i sladden så den fungerade väldigt dåligt om knappt alls. Så nu kan jag promenera med hundarna under samtal eller dyligt. Helt underbart!

Nu sprider sig en lukt av blöthund här hemma. Tänk så efterlängtad den doften varit här hos oss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0