29 Juli, 2011

Hej mina vänner!

Hoppas allt är bra med er. Idag är min enda lediga dag den här veckan och det är skönt att vara ledig. Men naturligtvis vaknade jag klockan sex denna morgon och kunde inte somna om. Typiskt men men. Idag kommer Thessan ner och vi skall åka in till stan en sväng. Det väl lite shopping och en god lunch på stan kan jag tro. På himelen är det lite molnigt men vi får hoppas att det spricker upp och blir soligt och fint.

Vad händer annars då?
Ja jag försöker väl anpassa mig så gott det går till ett liv i staden, i vimlet och det går ganska bra tror jag. Jag kan tänka mig att det tar lite tid att anpassa sig till en så annorlunda miljö än vad man är van vid. Än så länge trivs jag ganska bra även om det kan bli lite ensamt ibland. Jag fattar inte hur man kan känna sig så ensam i en stad så full med folk? Jag hoppas det går över. När jag jobbar dag går det bra, jag hinner inte börja tänka så mycket innan jag börjar jobba. Men kvällarna är jobbiga.
Annars är det nog ganska bra. Jag trivs med mitt jobb!

Ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0