Stockholm i mitt hjärta?



Hej Mina vänner!

Nu sitter jag i min lånade lägenhet i Solna och har det ganska bra! Förväntningarna inför imorgon, första dagen på nya jobbet, är många. Det skall bli jätte jätte roligt, spännande och väldigt lärorikt.

Idag har jag gått en sväng för att ha en hum om vilken väg som leder till pedeln imorgon. Tog på mig mina nya skor som jag fick av Johan idag när jag gick. Det skulle inte vara så långt så jag trodde inte att jag skulle få något skavsår meen det fick jag. Ja ja det läker nog snart.

Mina nya skor!

Det är lite spännade att bo i en stad. Det finns så mycket möjligheter i en stad. Vad man vill göra, vad man vill äta, vart man vill vara och vilka man vill träffa är några få av de många olika valen. Jag är helt betagen av en stads alla möjligheter. Det är ju helt fantastiskt att ha alla dessa möjligheter!


 En väldigt fin växt jag hittade när jag var ute och gick.


Mina goda äpplen som jag köpte idag.

Ha det gott mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0