Mer bilder från Rättvik

  

God morgon mina vänner!

Hoppas ni har det bra där ute och att ni njuter av sommaren.
Igår tog Johan och jag bilen och for till Rättvik. Väl där åt vi mycket god mat, promenerade genom Rättvik för att avsluta med en tur ut på Piren som går ut i siljan. En mycket mysig tur.

En del positiva känslor kom upp och det var skönt att slippa känna sig ledsen och arg för en stund. Det var skönt att känna att det finns nått där. Att inte allt var raserat.

Men som ofta när jag sitter själv kommer tankarna. Jag är så ledsen över att det blivit så här. Nu skall jag fara till jobbet och det känns skönt. Då kan jag lämna tankarna hemma för ett par timmar.

Ha en bra dag mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0