Energin återkommer



Hej mina vänner!

Idag är det fredag och snart är jag ledig i två hela dagar! Gisses va skönt det skall bli imorgon att få sova tills man själv vakner och inte av någon klocka. Jag älskar sov morgonar!

Idag känns allt lite bättre än det gjort de senaste dagarna. Jag är inte lika förkrossad längre.  Johan är fantasisk. Det är tack vare honom som jag är kvar här hemma. Nu börjar det kännas som att sitvationen kanske inte behöver sluta i en katastrof längre, Jätte skönt!

Energin börjar återkomma till mig. Kanske är det att jag bara jobbar halvtid? Ja hur som helst är det skönt att inte behöva gå och lägga sig flera gånger per dag längre.

Nu skall jag fara till jobbet. Det skall bli skönt. Få tankarna på annat håll och känna sig behövd en stund.

Ha en trevlig fredag mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0