God morgon Torsdag!


En somrig bild som jag tog på Gräsö tidigare i år.

God morgon mina vänner!

Jag hoppas allt är bra med er. Hos mig skiner solen idag. Näzzla och jag har precis kommit in från morgon promenaden. Det var så skönt ute, drygt 10 grader varmt, sol och en lätt fläktande vind. Jag älskar när alla träd, blommor och buskar börjar blomma och det doftar så ljuvligt. Helt underbart!  Det är en underbar tid som ligger framför oss nu med sol och grönska.

Annars är det ganska mycket nu som är på gång. Vi skall flytta, vart och när det vet vi inte än. Jag kommer byta jobb i juni vart vet jag inte heller än. Jag försöker få ordning på alla efterdyningar efter olyckan. Just nu är det många turer kring olika försäkringar, sjukhusbesök och försäkringskassan. Jag önskar att det tog slut någon gång, det verkar ju kunna pågå hur länge som helst. Ja ja det ordnar sig nog i framtiden.

Ha en trevlig torsdag mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0