Borta bra men hemma bäst!



Nu sitter jag här hemma i mammas kök och lyssnar på Lars Winnerbäcks nya album. Riktigt bra faktist, tack Sofie för att du skickade det till mig!

Annars är det väl inget speciellt som hänt. Jag kom hem igår morse, jätte trött efter en massa resande. Det är skönt att vara hemma igen. Känns lite konstig eftersom det är höst och kallt här. Sist jag var här var det sommar och varmt. Känns lite tokigt faktist. Men men allt har sin tid.

Imorse när jag var ute med hundarna tog jag lite bilder. Det var tidigt imorse så solen hade inte hunnit värma upp allting än. Jätte fint var det då när allt var frostat.

Idag ska jag väl försöka göra något vettigt innan Johan kommer hem från jobbet. Ikväll ska vi antagligen åka på Bio. Vilken film det blir har vi inte bestämt än men det går ju en del nu så löser sig nog. Kul att äntligen komma iväg på bio. Vi har inte varit på bio sen i sommras innan vi åkte till Italien tror jag. Hur som helst blir det nog kul!

Hare gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0