14 December

  

Idag har varit en bra dag, tro det eller ej. Japp även jag kan ha sådana dagar. Idag har jag varit hos sjukgymnasten och fått massage. Det var jätte skönt. Där fick jag även lite övningar som jag skall göra och sköter jag mig kanske jag blir bra i ryggen. Det skulle ju vara toppen!

Idag gjorde jag en upptäckt som jag kna leva på länge. Jag hade ett annant ärende in på Hälsoboden i tierp och då fann jag att de sålde te från Kränku i Visby. När jag gick där ifrån hade jag ett hekto "Kärlekste från Gotland" var jag gladare än på länge. Nu sitter jag här i vardagsrummet med en kopp och njuter bredvid den tända adventsljusstaken.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0