Feber



Uscha för att vara sjuk. Nu har jag haft feber sedan ett par dagar. Att ständigt frysa är hemskt. Jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart så jag orkar promenera med hundarna igen.

Nu har lugnet lagt sig i huset. Klara och Doris ligger här på golvet vid mina fötter och på bordet brinner ett värmeljus för dig Jippie. Mitten delen av de tre generationerna saknas. Det känns lite konstigt. Det kanske bleknar med tiden, vad vet jag. Min älskade Ängel.

Idag har jag funderat en massa. Det blir väl så när man är sjuk och det ända man orkar göra är att fundera och sova. De ämnen jag funderat mest på är så klart, liv och död. Tada! De trodde ni väl aldrig?! Även om tankegångarna börjar gå mera åt liv än åt död numera så känns det ändå konstigt att ens tänka på livet i sig.

Dagarna kommer och går. Det är helt otroligt hur fort tiden går. Varje dag tycker jag att tiden bara flyger förbi och sen så är det kväller och y dag. Det känns som att jag inte hinner med, utan bara står på sidan av och observerar medan livet bara rinner förbi mig. Det kanske bara är en preiod i livet, jag hoppas det. 

Ha det gott! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0