Välkommen Aslan!

Aslan 7 månader   


Hej kära läsare hoppas allt är bra med er. Dagarna bara flyger iväg och jag hinner inte uppdatera bloggen på kvällarna.

Det händer inte så mycket annars. Jag och Aslan är på kliniken hela dagarna, och när vi kommer hem är vi så trötta att vi stupar i säng båda två.

Ifredags var jag till västerås och hämtade hem min nya hund, Aslan. Aslan är en av valparna efter Jippie som jag hade ute på foder. Aslan är en jätte mysig kille som jag hoppas mycket på. Just nu tränar vi mest grunderna i lydnadsmomenten och förhoppningsvis skall vi börja med lite agility snart.

I skrivande stund sitter jag och väntar på att kunna ringa till min husläkare. Iförra veckan var jag hemma med feber och förkylning och har jag ont i öronen och halsen sedan ett par dagar. I natt blev öron värken värre så nu skall jag försöka få komma till lasarettet.  

Nej nu skall jag göra mig en kopp te.



Kommentarer
Sinna

KUL. Han ser verklig en FIN ut :-)

mvh Sinna

2010-01-27 @ 11:06:10
URL: http://lillhuset.blogspot.com/
Rebecca

snygg killen! Billy saknar Doris lite här.



Hoppas du blir bättre!

kramar

2010-01-28 @ 12:42:04
URL: http://tricolour.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0