Bröllop

Nu var det länge sedan jag skrev igen. Tiden flyger iväg. Jag har jobbat mycket på sista tiden och bara stupat i säng när jag väl kommit hem. I morgon avslutar jag min jobb vecka och på måndag är jag ledig igen innan det drar igång inge. På jobbet är det jätte stressigt. Vi har alldeles för många att ta hand om. Inte undra på att man känner sig trött när passet är slut. Imorgon jobbar jag kväll och har därmed min första sovmorgon sedan i tisdags. Toppen!

I kväll har vi varit i Sandviken på Bröllop. Det var Johans syster som gifte sig med sin Andreas. Jätte trevligt, verkligen. Allt var jätte fin ordnat och de verkade jätte nöjda och glada. Gud va jag längtar tills jag får gifta mig med mitt hjärta. Några bilder blev det inte för min del. Jag lämnade kamean hemma för en gångsskull. Johan skötte den delen ikväll.

Bilder från Riga kommer ut så småning om. När tid att redigera finns.

Ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0