Den nya vägen



Den nya vägen som jag skall gå börjar klarna och det är skönt. Det är min väg. Där jag får vara den jag är. Där jag själv sätte begränsningarna för vad jag vill göra och inte göra. Det känns skönt!

Jag har nu beställt adressändring och en ny telefon. På tisdag skall jag åka och titta på en ny lägenhet ute på landet. Det känns bra.

På nått sätt så känns det som att äntligen får jag vara jag! Det känns jätte jätte bra även om jag är ledsen för att förhållandet är övet. Men det är som det är och jag kan bara göra det bästa av det. Nu är det min tur att blomma ut.

Tack alla ni som står bredvid mig så att jag orkar fortsätta! Tack för att ni släpper in mig i era hem och låter mig vara ledsen. Tack för att ni finns jag önskar jag visa hu tacksam jag är.

Tack!



Kommentarer
Rebecca

Du är stark :)

2011-08-20 @ 14:32:18
URL: http://minamonster.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0