Med ett leende på mina läppar

Hej bloggen!

Nu är jag här igen. Det är så härligt att känna att jag börjar komma tillbaka till mig själv att jag börjar finna mig mitt i allt detta. Det känns så bra! Jag verkligen njuter av att få göra sån som jag vill göra. Att jag själv får bestämma och gör det jag känner för.

Idag lånade jag några av Monikas hundar och gick en sväng i Ulriksdals slottspark. Det var så skönt att kunna gå och strosa i godan ro. Efter en stund satte jag mig på en bänk och bara njöt en stund. Det var så skönt!

Jag är så stolt över allt som jag faktiskt åstakommit i mitt liv. Jag har ett jobb som jag trivs mer många underbara vänner och en fin familj. Jag känner verkligen mig välkommen och älskad av alla dessa underbara människor. Det är så himla mycket värt! Från djupet av mitt hjärta till er allihopa: Tack snälla snälla för allt! Den där koppen kaffe, att ni bara orkar lyssna när jag är lite ledsen eller att ni faktiskt stödjer mig i min resa tillbaka till att vara mig själv och stå på mig. Jag är er alla så tacksam!

Jag känner mig så himla mycket lyckligare på bara den här veckan. Men det hade inte gått utan ert stöd i kanten. Då hade jag inte vetat var väglinjerna hade gått!

God natt mina vänner. Jag hoppas ni får sova så gott. Det kommer jag göra det vet jag. Kramar till er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0