Dagen idag

Dagen idag har varit en ganska bra dag. Mamma och syster var här på besök. Vi fikade och gick på promenad tillsammans i det fina vädret. Men det saknas något i mitt liv, typ ett jobb. Jag blir galen av att vara hemma hela dagarna. Jag försöker få tiden att gå och göra viktiga saker men det känns ändå som att något saknas. Jga vill ut och träffa människor, tjäna pengar och göra nytta. 

Nu sitter jag här i soffan framför tv:n med två sovande hundar vid fötterna trötta efter den långa promenaden vi gick. Diskmaskinen går för fullt och det är varmt i huset. Ingen tvätt i tvättkorgen för att jag tvättar så frenetiskt att den ända doften jag känner är tvättmedel just nu. Ved finns det inne så det behöver inte hämtas. Så fruktansvärt understimulerad är jag. Jag hoppas det löser sig snart.

Hoppas ni har haft en bra dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0