Tisdag morgon


Näzzla i ett nötskal. Skönast är det under/bakom gardinerna.

God morgon kära läsare!

Har ni sovit gott? Ja det hoppas jag ialla fall. Jag hinner inte skriva så långt till er nu men kanske ikväll?
Snart bär det av till jobbet. En ny dag med nya (och gammla) patienter och fall. Spännande!

Idag är det första mars. Tänk så fort det går! Två månader av 2011 är redan avverkade. Jag tycker tiden bara swichar förbi nu mera. När det kom till första mars när jag var liten då höll jag på att spricka av förväntan inför min födelsedag som är om 17 dagar. Nu känner jag att jag inte hinner med, dagarna går så fort. Haha, håller man på att bli gammal? ;)

Hoppas ni får en trevlig tisdag!
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0